Ser ni skillnad?

Den 7 Juli 2011

Den 5 November 2011

Hej på er alla! Jag tycker väldigt mycket om den bilden som min sambo tog på mig i somras. Visst är jag tjock men jag tycker att jag kan vara jätte söt ändå. Och den bilden på mig var jag nöjd med. Jag har ju gjort mig i ordning ordentligt på den också så jag är nöjd med den. Idag så gjorde jag inte i ordning mig direkt, men jag tyckte att den här tunikan som jag också tycker om satt lite annorlunda än vanligt. =) Jag tycker mig se en skillnad mellan bilderna. Men jag är lite hemma blind faktiskt. Haha. Imorgon kommer viktuppdateringen! Ha en härlig lördag alla! Jag skall ut och promenera i höstvädret som är gråmulet men ändå vackert i sin dysterhet på något sätt.
//Mandy







2 Response to "Ser ni skillnad?"

  1. Anonym Says:
    9 november 2011 kl. 22:38

    Storskillnad! :)
    Jag håller också på med LCHF ett tips är (om du intee redan gör det) att ha i lite äppelcider vinäger i ditt vatten det är en riktigt bra och enkel förbränningskur! Lycka till

  2. Brandybun says:
    18 november 2011 kl. 13:06

    You go girl! Kämpa på!