Internettrassel

Mitt internet är på fallrepet. Det går otroligt knackigt och därför har jag inte kunnat ladda upp några bilder de senaste dagarna men jag tänkte göra ett försök idag.

PC010681

Min fina orkidé måste få vara med på bild. De är nog mina absoluta favoritblommor och de enda som överlever här hemma Ler med tungan ute. Jag är lite dålig på det där med att vattna.

PB200675

Jag säger bara en sak. Lussekatter! Mina personliga favoriter. November och december är värdelösa dietmånader. För det första fyller halva släkten år i november (inte riktigt men ni förstår vad jag menar) och sen kommer ju december med glöggfester, adventsfika…julbord…och så vidare, och så vidare. Man får vara glad om man i alla fall inte går upp nåt.

Och så sista bilden…Vad ska jag hitta på?

PC030687

Ja, se det snöar, ja se det snöar… Vi har i alla fall lite snö. Det känns åtminstone hyfsat juligt ute. Hoppas på mer snart.

// Jinx

0 Response to "Internettrassel"